Irodai szolgáltatások

Irodai szolgáltatások

Irodai iratkezelés megszervezése, rendrakás az iratok között

Úgy tapasztaltam, hogy az ember inkább nem is megy az iroda közelébe, csak ne kelljen a rengeteg, asztalon heverő, elintézendő feladattal szembesülnie. Ha mégis muszáj, akkor ott ül a nagy rendetlenség közepén és nem érti, hogy miért nem tudja még a gondolatait sem összeszedni. Pedig lehet, ha egy kicsit rendet rakunk, kiderül, hogy nem is olyan rengeteg a megoldandó feladat.

Segítek Önnek egy jól átlátható, könnyen kezelhető rendszert felépíteni az iratok kezelésére. Ez magában foglalja:

  • elektronikus vagy hagyományos iratkezelési rendszer kialakítását: hogy minden könnyen visszakereshető legyen és a megőrzéssel se legyen gond
  • kívülről érkező és kifelé menő levelek, árajánlatok, szerződések, faxok, hivatalos és egyéb iratok elhelyezését a rendszerben
  • iratkezelési szabályzat elkészítését, amely a fentiek összefoglalását és az iratok útját tartalmazza a vállalkozásban, iratmintákkal kiegészítve

További igényelhető szolgáltatások

  • segítség az adminisztrációs háttér kialakításához:
    • információ-áramlás folyamatának megtervezése, kialakítása, hogy a szükséges információ mindig rendelkezésre álljon
    • szoftverek adatfeltöltése, segítség a működtetésben
    • belső levelek, nyomtatványok kialakítása - például a készpénzkezeléshez kapcsolódóan -, a vállalkozásra szabva
  • pályázati és egyéb anyagok összeállítása
  • kérelmek megírása