Irodai szolgáltatások
Irodai iratkezelés megszervezése, rendrakás az iratok között
Úgy tapasztaltam, hogy az ember inkább nem is megy az iroda közelébe, csak ne kelljen a rengeteg, asztalon heverő, elintézendő feladattal szembesülnie. Ha mégis muszáj, akkor ott ül a nagy rendetlenség közepén és nem érti, hogy miért nem tudja még a gondolatait sem összeszedni. Pedig lehet, ha egy kicsit rendet rakunk, kiderül, hogy nem is olyan rengeteg a megoldandó feladat.
Segítek Önnek egy jól átlátható, könnyen kezelhető rendszert felépíteni az iratok kezelésére. Ez magában foglalja:
- elektronikus vagy hagyományos iratkezelési rendszer kialakítását: hogy minden könnyen visszakereshető legyen és a megőrzéssel se legyen gond
- kívülről érkező és kifelé menő levelek, árajánlatok, szerződések, faxok, hivatalos és egyéb iratok elhelyezését a rendszerben
- iratkezelési szabályzat elkészítését, amely a fentiek összefoglalását és az iratok útját tartalmazza a vállalkozásban, iratmintákkal kiegészítve
További igényelhető szolgáltatások
- segítség az adminisztrációs háttér kialakításához:
- információ-áramlás folyamatának megtervezése, kialakítása, hogy a szükséges információ mindig rendelkezésre álljon
- szoftverek adatfeltöltése, segítség a működtetésben
- belső levelek, nyomtatványok kialakítása - például a készpénzkezeléshez kapcsolódóan -, a vállalkozásra szabva
- pályázati és egyéb anyagok összeállítása
- kérelmek megírása